3542L_04 Przekroje konstrukcyjne
od km 0,00 do km 978_3542L SYTUACJA
Przepust – parametry techniczne
Przepust – przekrój podłużny 1
Przepust – widok z góry 2 SST dot. rur stalowych karbowanych
Tabela robót ziemnych_ Tabela zjazdów_ wyrównań profilowania skarp _Jarczów – Korhynie
Tabela robót ziemnych_ wyrównań_zjazdów_profilowania skarp_Przeorsk -Korhynie
……………………………………………………………………………………………..
SIWZ TN.3721.2.2016.AZ – z załącznikami(2-8)
Ogłoszenie o zamówieniu TN.3721.2.2016.AZ
Przedmiar robót dr 3530L oraz 3542L Przeorsk Korhynie cz. 3
Przedmiar robót dr 3542L od. Łaszczówka Przeorsk
Przedmiar robót dr. 3542L i 3543Lcz. 1x
Załącznik nr 1 do SIWZ – dokumentacja techniczna
STWiORB – Zadanie 1 STWiORB – Zadanie 2 STWiORB – Zadanie 3
Stała organizacja ruchu
3530L-12 3530L-12a 3530L-13 3530L-14 3530L-15 3530L-16 3530L-17 3542L-1 3542L-2 3542L-4 3542L-5 3542L-6 3542L-7 3542L-8 3542L-9 3542L-10 3542L-11 3542L-11a 3543L-3
3530L Jarczów – Korhynie
1. Mapa orientacyjna 3530L 3. Przekroje normalne 3530L 4.1 Profil podłużny 3530L 4.2 Profil podłużny 3530L 4.3 Profil podłużny 3530L 4.4 Profil podłużny 3530L 4.5 Profil podłużny 3530L 5.1 Przekroje poprzeczne 3530L 5.2 Przekroje poprzeczne 3530L 5.3 Przekroje poprzeczne 3530L 5.4 Przekroje poprzeczne 3530L 5.5 Przekroje poprzeczne 3530L 5.6 Przekroje poprzeczne 3530L 5.7 Przekroje poprzeczne 3530L 5.8 Przekroje poprzeczne 3530L 5.9 Przekroje poprzeczne 3530L 6 Przepust 3530L 7.1 Zjazd indywidualny 3530L 7.2 Zjazd publiczny 2.1 Plan sytuacyjny2.2 Plan sytuacyjny2.3 Plan sytuacyjny2.4 Plan sytuacyjny2.5 Plan sytuacyjny
3542L Przeorsk – Korhynie , Tomaszów Lubelski – Łaszczówka, Łaszczówka -Przeorsk 3543L Tomaszów Lubelski – Łaszczówka
3542 1. Mapa orientacyjna 3542 2.1 Plan sytuacyjny 3542 2.2 Plan sytuacyjny 3542 2.3 Plan sytuacyjny 3542 3. Przekroje normalne 3542 4.1 Profil podłużny 3542 4.2 Profil podłużny 3542 4.3 Profil podłużny 3542 5.1 Przekroje poprzeczne 3542 5.2 Przekroje poprzeczne 3542 5.3 Przekroje poprzeczne 3542 5.4 Przekroje poprzeczne 3542 5.5 Przekroje poprzeczne 3542 6.1 Przepust km 6+987 3542L 6.2 Przepust km 8+732 3542L 7.1 Zjazd indywidualny 3542L 7.2 Zjazd publiczny
………………………………………………………………………………………..
01 PLAN ORIENTACYJNY 2.2.1_3542L PLAN SYTUACYJNY
_2.2_3542 PLAN SYTUACYJNY 2.3_3543L PLAN SYTUACYJNY 03.3 PROFIL PODŁUŻNY – ZAD-I.2 04.2 PRZEKROJE KONSTRUKCYJNE- ZAD-I.204.3 PRZEKROJE KONSTRUKCYJNE- ZAD-I.305.2 PRZEKROJE POPRZECZNE – ZAD-I.205.3 PRZEKROJE POPRZECZNE – ZAD-I.306 ŚCIEK PODCHODNIKOWY07 KOŁNIERZOWE ZAKOŃCZENIE PRZEPUSTU08 BARIERA ULICZNA09 PRZEKRÓJ POPRZECZNY PRZEPUSTU TABELE BILANSÓW Zad I 03.3 PROFIL PODŁUŻNY_3543L
………………………………………………………………………………………..
_3542L _02.1. SYTUACJA _3542L _02.2. SYTUACJA _3542L _02.3. SYTUACJA _3542L _02.4. SYTUACJA _3542L _02.5. SYTUACJA _3542L_01 PLAN ORIENTACYJNY _3542L_03.1 PROFIL PODŁUŻNY _3542L_03.2 PROFIL PODŁUŻNY _3542L_03.3 PROFIL PODŁUŻNY _3542L_04 PRZEKROJE KONSTRUKCYJNE _3542L_05.1 PRZEKROJE POPRZECZNE – ZADII _3542L_05.2 PRZEKROJE POPRZECZNE – ZADII _3542L_05.3 PRZEKROJE POPRZECZNE – ZADII _3542L_06 ŚCIEK PODCHODNIKOWY _3542L_07 KOŁNIERZOWE ZAKOŃCZENIE PRZEPUSTU _3542L_08 BARIERA ULICZNA _3542l_TABELE BILANSÓW Zad II